Izinkan Aku Mencari Tuhan

Not yet rated Write a review
Price
RM 30.00
Availability:
In Stock
Product Code:
BSP 00011
Brand:
Sentap Press

Usually dispatches within 3 to 5 working days.

For Kad Istiqamah member, please provide membership number upon checkout.

Share

"Kenapa kehidupan aku tak macam orang lain? Ya Allah, jangan salahkan ku sekiranya aku semakin jauh daripadaMu, sedangkan Kau sendiri yang memberi sesuatu yang aku tak mampu!"
- Malik

"Sebenarnya aku dah lama minat Islam. Aku nak tahu banyak tentang Islam. Tapi selama ni, kenapa tak ada sorang kawan Muslim pun yang pernah cerita pada aku pasal Islam? Lepas tu, bila aku tengok orang Islam tu sendiri, kenapa tak melambangkan macam apa yang Islam ajar?"
- Kalai

"Kenapa jenazah aku kat situ? Aku dah mati ke? Takkanlah! Aku masih tak puas hidup lagi, masih banyak dosa yang aku buat. AKu tak sempat bertaubat lagi, ya Allah!"
- Tuan Rahim

Banyak lagi persoalan yang akan terungkai dalam novel tarbiah IZINKAN AKU MENCARI TUHAN, suatu pengalaman yang penuh dengan debaran, tangisan, keinsafan, dan kebahagiaan.

Pastinya, jika anda mula membaca helaian pertama, sudah tentu anda tidak akan berhenti melainkan setelah sampai hingga helaian terakhir!

Book
Book Author Aizuddin Hamid
Book ISBN 9789672118008
Book Pages 283 Halaman
  • 5
    0%
  • 4
    0%
  • 3
    0%
  • 2
    0%
  • 1
    0%

Reviews Over Izinkan Aku Mencari Tuhan

  • (0)

Total Reviews (0)
click here write review to add review for this product.

  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)